Ako postupovať ak Vám balík neprišiel do 3 pracovných dní?
Ak Vám balík neprišiel do 3 pracovných dní, chyba nevznikla u nás – všetky zásielky odosielame ihneď po prijatí objednávky (do 11:00 Packeta, pri GLS kuriérovi a pošte do 13:00). Problém môže nastať na strane pošty, kde sa často stáva, že nedoručia oznámenie o uložení balíka do schránky a zásielka tak čaká na pošte bez Vašej vedomosti. Podobne môže dôjsť k oneskoreniu aj u kuriérskych spoločností GLS alebo Packeta, ak omylom presmerujú zásielku na iné triediace depo. Takéto prípady sú našťastie zriedkavé, no ak nastanú, prosíme, kontaktujte nás a situáciu vyriešime.
Upozornenie: Všetky uvedené dodacie lehoty platia v pracovných dňoch – víkendy a sviatky sa do nich nezapočítavajú.









































































































