Táto stránka používa súbory cookies pre zaistenie funkčnosti webu a získavanie štatistík návštevnosti webu. Viac informácií.

info@spionsvet.sk
Telefonické objednávky: 8:00 - 16:00 - 0915 144 333
KATEGÓRIE

AKTUÁLNE: Vzhľadom na aktuálnu situáciu s COVID-19 internetové objednávky spracovávame so 100% nasadením a s ohľadom na Vašu bezpečnosť.

Reklamačný protokol Odstúpenie od kúpnej zmluvy
 
Reklamačný poriadok
 
1. Podľa § 619 zákona č. 40/1964 /Občianský zákonník/ Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí kupujúcim. Po prevzatí tovaru si skontrolujte tovar a doklad o predaji zaslaní s tovarom. Zistené chyby je vašou povinnosťou oznámiť nám prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru. V prípade že je výrobok chybný je potrebné zaslať tovar na našu adresu. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu dokladu o predaji a list s odôvodneným prečo tovar reklamujete. 
2. Záručná doba 

- u kupujúceho - fyzická osoba/nepodnikateľ všeobecne platí záruka 24 mesiacov a začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim (na základe Občianskeho zákonníka).

- u kupujúceho - právnická osoba/podnikateľ - platí záruka 12 mesiacov a začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim (na základe Obchodného zákonníka), v prípade, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodol inak. Ak zistíte chybu výrobku počas záručnej doby máte právo na reklamáciu.

Príjem reklamácii - balíky posielajte poštou na vlastné náklady, odporúčame zaslať ako doporučenú zásielku.  O prijatí a riešení reklamácie Vás budeme informovať emailom.
 
Reklamovaný tovar zasielajte poštou doporučene na adresu:
Spionsvet
1.mája 8 
07301 Sobrance
 
V prípade, ak reklamujete kamery do auta značky TRUECAM A3,A4,A5S,A7S ,alebo kamery TrueLife reklamáciu zašlite priamo do servisu na adresu:
VSP DATA SK s.r.o.
Nová Rožňavská 3 
831 04 Bratislava
 
  • K reklamácii je treba predkladať len tovar vyčistený a zbavený všetkých nečistôt.
  • Priložte kópiu dokladu o kúpe - faktúru, ktorá zároveň slúži ako ako záručný list.
  • Môžete si stiahnúť náš reklamačný protokol, kde môžete uviesť popis závady: Reklamačný protokol 
  • Poprosíme udávať aj vaše číslo telefónu, email, aby sme mohli reklamáciu expresne vybaviť a podať vám o nej informácie.
3. Kupujíci je vždy informovaný max. do 5 pracovných dní, od uplatnenia reklamácie /emailom alebo v listinnej podobe/ o spôsobe vybavenia reklamácie. Predavajúci je povinný poučiť spotrebiteľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka. 
 
4.
4.1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
4.2 Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie (znižovanie kapacity nie je vada, ale jej vlastnosť). Záruka na kapacitu batérie je 6 mesiacov (výnimka zo zákona).
 
5. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.
 
6. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
 
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru za nový tovar
c) vrátením kúpnej ceny tovaru
d) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
 
Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu počas prvých 12 mesiacov, predávajúci môže reklamáciu vybaviť spôsobom odôvodnené zamietnutie iba na základe výsledku odborného posúdenia. Náklady na odborné posúdenie, ako aj všetky náklady súvisiace s odborným posúdením znáša počas prvých 12 mesiacov od kúpy výrobku vždy predávajúci, bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia a ich úhradu nemožno od spotrebiteľa vyžadovať.
 

Reklamácia po 12 mesiacoch od kúpy
Ak je reklamácia uplatnená po uplynutí 12 mesiacov od kúpy výrobku, predávajúci ju môže vybaviť spôsobom odôvodnené zamietnutie aj bez odborného posúdenia. V tomto prípade je však osoba, ktorá reklamáciu vybavila (predávajúci, ním poverený zamestnanec alebo určená osoba), povinná poskytnúť spotrebiteľovi informáciu o tom, kam môže výrobok poslať na odborné posúdenie.

Odborné posúdenie môže vypracovať znalec, autorizovaná, notifikovaná alebo akreditovaná osoba, alebo určená osoba.

Ak spotrebiteľ pošle takýto výrobok na odborné posúdenie a odborným posúdením preukáže, že výrobok má vadu, za ktorú zodpovedá predávajúci, môže reklamáciu znova uplatniť. Znova uplatnenú reklamáciu predávajúci nemôže zamietnuť, ale musí ju vybaviť iným spôsobom, ako je odôvodnené zamietnutie, teda odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku alebo vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku.

Náklady na odborné posúdenie
Z hľadiska nákladov, ak spotrebiteľ zašle výrobok na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša vždy predávajúci, teda počas celej dĺžky záručnej doby bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia.

Ak je však výrobok zaslaný na odborné posúdenie inej ako určenej osobe, teda znalcovi alebo autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady je predávajúci povinný uhradiť spotrebiteľovi iba v prípade, ak odborné posúdenie preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu, a to v lehote do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie.

Ak sa však odborným posúdením preukáže, že zodpovedný za vady je spotrebiteľ, tak si všetky náklady hradí spotrebiteľ sám.

Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná, tovar zaslať na vlastné náklady na odborné posúdenie.Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. 

7. Predávajúci vydá Kupujúcemu o vybavení reklamácie písomné vyrozumenie najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie, ktoré mu bude zaslané na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke reklamovaného tovarualebo poštou v listinnej podobe.

 

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Košický kraj Vrátna č. 3, 043 79 Košice 1 
Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od 01.03.2020 a rušia predchádzajúce znenie VOP. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť VOP bez predchádzajúceho upozornenia.
TELEFONICKÁ OBJEDNÁVKA 0915 144 333

KVALITA

Ponúkame kvalitnú špionážnu techniku. Sme výhradným dovozcom jednotlivých značiek.

SPOKOJNOSŤ

Garancia vrátenia peňazí do 14 dní. Ak s tovarom nebudete spokojní, vrátime Vám plnú sumu.

ZÁRUKA

Zabezpečujeme bezproblémové a rýchle vybavenie reklamácií a záručných opráv. Záruka: 2 roky.

RÝCHLE DORUČENIE

Tovar, ktorý máme skladom odosielame do 24 hodín.

DOPRAVA ZDARMA

Pri nákupe nad 30 EUR. K tomu nízke ceny všetkej spy techniky a zaujímavé zľavy.

Produkt bol pridaný do košíka: